Press Only, Mulholland International & Smel

Quinny by Henrik Vibskov

Finalist
Communication
2009

Deense modeontwerper Henrik Vibskov ontwierp voor Quinny een aantal producten en dessins. In zijn ontwerpen refereert Vibskov aan de belevingswereld van kleine kinderen, waarin sprookjes een belangrijke rol spelen. De advertenties, de fotografie en de vormgeving van het drukwerk en de speciale website getuigen van een strakke artdirection. Dat levert een herkenbaar en consistent beeld op, dat qua sfeer ver af staat van merken als Bugaboo en Maxi-Cosi, het andere kinder wagenmerk van Dorel Nederland.

In zijn ontwerpen refereert Vibskov aan de belevingswereld van kleine kinderen, waarin sprookjes een belangrijke rol spelen.

Commissie

In een sprookjesachtige campagne verenigt Press Only de twee grootheden Quinny, Nederlands merk van kinderwagens en Henrik Vibskov, Deense modeontwerper, drummer en filmmaker. Een campagne die niet alleen inspeelt op de belevingswereld van kinderen, maar ook hun moderne, stadse ouders aantrekt.

Studio Press Only, Mulholland International & Smel
Ontwerper José Klap (creative director & art direction), Sandor Lubbe (creative consultant), Igor Guinau (assistant creative consultant) Smel Amsterdam (lookbook & website), Frederik Heyman (photography campaign), Bart Oomes (photography still-life images)
Opdrachtgever Quinny, Dorel Nederland
Website www.pressonly.nl

Ontdek meer verhalen