La Bolleur

La Bolleur

Het project

La Bolleur organiseert exposities, filmavonden, comedynights, theatervoorstellingen, diners en feesten. Ter promotie van een feest dat de Eindhovense designscene in 2008 tijdens de Salone in Milaan organiseerde, maakten ze een caravan met een dak waaruit elk uur een ballon met de merknaam verrees. Met een optocht door de Eindhovense binnenstad, waarbij een kok op een kar stond te koken, werden tijdens de Dutch Design Week de kaartjes voor het La Bolleur-diner verkocht. De merkuitingen hebben niet een specifieke La Bolleur-stijl; ze moeten het hebben van hun verrassingseffect en de kwaliteit van het ontwerp. De ontwerpers nemen de vrijheid om te experimenteren met druktechnieken.

Commissie

La Bolleur brengt mensen op experimenterende wijze bij elkaar. Op een expositie, een filmavond of een diner. Het verrassingseffect is typisch voor merkuitingen in La Bolleur-stijl. Een caravan met open dak waaruit opblaasbare objecten zweven of een kok op een kar door de Eindhovense binnenstad. Originaliteit en kwaliteit creëren samen een ijzersterke aantrekkingskracht.

— De merkuitingen hebben niet een specifieke La Bolleur-stijl; ze moeten het hebben van hun verrassingseffect en de kwaliteit van het ontwerp.

Met onze nieuwsbrief ben je altijd op de hoogte!