Press Only, Mulholland International & Smel

Quinny by Henrik Vibskov

Het project

Deense modeontwerper Henrik Vibskov ontwierp voor Quinny een aantal producten en dessins. In zijn ontwerpen refereert Vibskov aan de belevingswereld van kleine kinderen, waarin sprookjes een belangrijke rol spelen. De advertenties, de fotografie en de vormgeving van het drukwerk en de speciale website getuigen van een strakke artdirection. Dat levert een herkenbaar en consistent beeld op, dat qua sfeer ver af staat van merken als Bugaboo en Maxi-Cosi, het andere kinder wagenmerk van Dorel Nederland.

Commissie

In een sprookjesachtige campagne verenigt Press Only de twee grootheden Quinny, Nederlands merk van kinderwagens en Henrik Vibskov, Deense modeontwerper, drummer en filmmaker. Een campagne die niet alleen inspeelt op de belevingswereld van kinderen, maar ook hun moderne, stadse ouders aantrekt.

— In zijn ontwerpen refereert Vibskov aan de belevingswereld van kleine kinderen, waarin sprookjes een belangrijke rol spelen.

Met onze nieuwsbrief ben je altijd op de hoogte!